2015. április 29., szerda

8. rész(2.része)

„Még átbeszéltük az este részleteit, hogy mi hogyan fog történni, aztán elindultunk Tyler-el haza, hogy legyen időm új külsőt varázsolni magamnak az estére”



Miután haza értünk Tyler-el leültünk vacsorázni, hogy azért mégse üres gyomorral induljak neki az estének. Síri csendben ültünk az asztalnál, ami engem kifejezetten zavart. Tudom, nem tetszik neki, hogy elmegyek, de ő is tisztába van a helyzet súlyával. 
- Ne aggódj minden rendbe lesz. – próbálom nyugtatni feszült bátyámat, bár tudom, hogy felesleges, de már megőrjített a csend kettőnk között.
- Remélem is, mert ha bármi bajod esik, kinyírom Biebert a kutyáival együtt. – sziszegi a fogai között Tyler.
- Megoldom az estét, időt kell nyerjek Rick-nek, amíg vége az ujjak kiképzésének. – mondom elszántan, miközben állom bátyám bosszús pillantásait.
- Mi lesz, ha felismer? – kérdezi hajába túrva.
- Akkor felismer és kiderül ki vagyok. Egyszer úgy is kiderülne, nem bujkálhatok örökké. – sóhajtok egy nagyot, majd fel állok az és berakom a tányérjainkat a mosogatóba.
- Készülődnöm kell, addig hozatnál Rick-el egy kocsit? Nem akarom, hogy az enyémet felismerjék. – hadarom el Tyler-nek, miközben felfelé lépkedek a lépcsőn.
- Milyet kérsz? – sóhajt fel bátyám.
- Valami Bloody Rose-hoz illőt. – mosolygok rá mindent tudóan.
- Akkor már tudom is mi kell neked. – kiabál utánam, amire már csak egy ajtó csapódást kap válaszul, de tudom, hogy nem veszi rossz néven.
Vettem egy gyors fürdőt, majd keresgélni kezdtem milyen ruha illene a mai alakításomhoz.
Találtam is egy megfelelő ruhát, amit gyorsan magamra is kaptam, majd felvettem rövid szőke parókámat, raktam magamra egy kis sminket, de inkább számat emeltem ki vérvörös rúzzsal, hisz az álarc miatt nem fog sok látszódni a sminkemből. 
Miután késznek nyilvánítottam magam elraktam a fekete kis táskámba egy pisztolyt, meg egy kést, majd elindultam lefelé, hogy elköszönjek Tyler-től.
- Elmentem! – kiabáltam az előszobából miközben épp a szegecses magas sarkúmat próbáltam magamra cibálni, közben hallottam, hogy bátyám épp felém közelít, gondolom kezdené a kioktatást. Esküszöm, mintha az első melómra mennék, úgy viselkedik velem, pedig nem most kezdtem, nem tudom mi ütött belé, de kezd felhúzni vele.
- Bármi baj van hívsz és én ott vagyok. – mondja ellent mondást nem tűrően, amire én csak megforgatom a szemem.
- Persze Tyler, ne aggódj már. Nem vagyok kezdő. – állok vele szembe, mikor már sikerül magamra húznom a cipőmet.
- Nem túl rövid ez a ruha? – néz rám kitágult szemekkel.
- Nem, nem az. Na én megyek mielőtt még jobban bele kezdesz. – sziszegem neki oda.
- Tessék itt a kocsi kulcs. – dobja nekem oda.
- Köszi, majd jövök. – és gyorsan kis is megyek az ajtón mielőtt megint belekezdene, hogy nem megfelelő az öltözködésem.
Kint egy vérvörös Lexus áll, ami meg kell, hogy mondjam elég jól néz ki, bár én nem szeretem a sport kocsikat, de ez tetszik. Beszállok a kocsiba, majd megnézem a címet, amit Rock küldött el korábban sms-ben. Beütöm a GPS-be, majd elindulok Bieber háza felé. Kíváncsi leszek beválik e a tervem és nem ismer fel, mert akkor annyi az eddigi úgy mondd nyugis életemnek…


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése