2015. április 28., kedd

8. rész(1.része)

„Tyler-t magammal húzva osonok fel a szobámba, hogy még véletlenül se találkozzunk össze vele útközben. Mit akarhat Bieber Rick-től? És miért pont most jött? Remélem nem jött rá ki vagyok.”





Már lassan egy órája várakozunk Tyler-el a szobában. Miről beszélhetnek ennyi ideig? Remélem nem fogtak gyanút, hogy ki is vagyok igazából, mert akkor soha nem lesz egy nyugodt percem se.

Gondolat menetemet a telefonom csipogása zavarta meg, ami azt jelezte üzenetem érkezett.

Rick üzent, hogy tiszta a terep és le mehetünk. Tyler épp az ágyamban fetrengett és a telefonján játszott valami autós játékkal, mint valami 8 éves kis gyerek.
- Rick üzent, mehetünk le. – mondtam bátyámnak, aki inkább mondhatnám az öcsémnek az ilyen helyzetekben.
Mindketten elindultunk Rick irodája felé, majd kopogás nélkül benyitottunk, hisz ő is tudja, hogy csak mi jöhettünk. Leültünk az asztal melletti fekete bőr kanapéra és vártuk, hogy mostoha apánk elkezdje mondandóját.
- Na szóval.. Bieber rendez ma este egy partit a házában és engem is meghívott. – közölte velünk a tényeket, de valami nem stimmelt, nem hiszem, hogy csak ezért idejött volna.
- És még? – kérdezi Tyler kíváncsian, gondolom neki is leesett, hogy nem jó pofizni jött ide.
- Szeretné, ha Bloody Rose is eljönne az estéjére. – fújja ki a levegőt mondata végén bosszúsan, látszik, hogy neki se tetszik az ötlet.
- Az kivan zárva! Nem fogom elengedni a húgomat az ellenség markába! – kelt ki magából Tyler, amit valahol megértek, de ha nem megyek el csak rosszabbodni fog a helyzet ebben biztos vagyok.
-Tyler nyugodj le, megértelek, de ezt még át kell gondolni. – mondta nyugtatóan Rick a bátyámnak.
- Ezen nincs mit át gondolni, nem megy és kész! – áll fel Tyler a helyéről, miközben még mindig kiabál Rick-el.
- Figyelj, Bieber nem jó pofizásból hívott meg, ha nem jelenik meg az estélyen Bonnie, akkor nem fog habozni és ránk küldi az embereit, mi meg most kevesen vagyunk. Az ujjak még kiképzésen vannak, szóval még idő kell nekem. – közli a tényeket Rick, amiről még én sem tudtam. Mi az, hogy kevesen vagyunk? Ennyire megritkult a banda, míg távol voltam? Akkor nem hagyhatom, hogy Bieber megtámadjon minket, mert akkor Rick-nek annyi.
- Elmegyek. – szólalok meg most már én is.
- És még is, hogy akarod csinálni a nélkül, hogy felismernének? – kérdezi felháborodva Tyler, tudom, hogy nem tetszik neki az ötlet, de meg kell tennem Rick-ért, mint mondtam nálam a család az első.
- Azt majd én megoldom, ne aggódjatok nem fog senki felismerni. – mondtam elhatározottan.
- Rendben, de én is megyek. – jelentette ki bátyám ellenmondást nem tűrően.
- Nem jöhetsz! Mi van, ha már engem is leellenőriztek a suliból és tudják, hogy a bátyám vagy, akkor tuti lebukok. – kelek ki magamból kétségbe esetten. Nem jöhet el, hisz lehet már láttak minket együtt és akkor egyértelmű lesz nekik, hogy kivagyok.
- Tyler, tud magára vigyázni és ezt te is tudod. – néz rá Rick mindent tudóan, amire bátyám csak felsóhajt.
- Rendben igazatok van, de hívsz, ha valami baj van. – néz rám szigorúan, amire én csak mosolyogva bólogatok, jól esik, hogy félt engem, csak néha már túlzásba tud esni.
Még átbeszéltük az este részleteit, hogy mi hogyan fog történni, aztán elindultunk Tyler-el haza, hogy legyen időm új külsőt varázsolni magamnak az estére.










Sziasztok!
Bocsánat, hogy csak egy fél résszel jöttem, de nem volt valami túl sok időm mostanában.
Holnap hozom a másik felét és ha úgy lesz időm hozok még egy részt kárpótlásként cserébe.
Komizzatok, akár jót, hogy mi az ami tetszett vagy akár rosszat, hogy mi az ami
nem tetszett eddig, minden hozzászólás örömmel fogadok. :)
Jó olvasást mindenkinek! :)
puszii g.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése