2015. április 3., péntek

3. rész


„Gondoltam halkan ki surranok mielőtt még felkelne, de amilyen szerencsétlen vagyok véletlenül meg csúsztam és hangos csattanással le estem az ágyról, amire Zayn is meg mozdult és már csak annyit láttam, hogy szempillái megrebegnek és egy nagy csokoládé barna szem párral nézek farkas szemet.”

-Hello Hercegnő látom felébredtél. – mosolygott rám fél kómásan miközben haját próbálta rendbe szedni.
-Ööö szia fel, gondoltam rendbe szedem magam. – próbáltam valami meggyőző hazugságot mondani, mert hát az elég furán jött volna ki, hogy "szia épp lelépni készültem mielőtt felkeltél volna".
Helyes srác meg normálisnak tűnik, de nem fér bele az életembe egy kapcsolat, max ilyen egy éjszakások, hogy azért magányos ne legyek.
- Az arc kifejezésedből ítélve épp ki lopózni készültél, de ne aggódj Hercegnő én se a kapcsolatok hőse vagyok. Nem nagyon férne bele az életembe egy kapcsolat. - húzta el a száját.
Kíváncsi lennék miért nem fér bele az életébe egy kapcsolat, de gondolom az ő dolga, megosztaná velem, ha rám tartozna.
- Ne érts félre, nem vagyok kurva, aki csak úgy lefekszik mindenkivel, csak nekem se aktuális az, hogy kapcsolatba legyek és néha nekem is ki kell engedni a gőzt- mosolyogtam rá, de megnyugodtam, hogy hasonló cipőbe járunk és elkerüljük a kínos beszélgetéseket azzal, hogy hogyan tovább.
- Akkor, hogy ezt is megbeszéltük, jöhet egy kis reggeli koffein?- mosolyog rám a reggeli kómás fejével.
- Persze ölni tudnék egy kis kávéért, meg egy fejfájás csillapítóért, ha nem gond, tegnap eléggé a pohár aljára néztem. - néztem rá kis kutya szemekkel egy mosoly kíséretében.
- Dehogyis, lemegyek főzök kávét, meg keresek neked valami gyógyszert. Addig készülj el nyugodtan, a fürdő innen a szobából nyílik, lent megvárlak addig. – mondta, majd kiment az ajtón és már csak halk lépteit hallottam.
Gondoltam körül nézek egy kicsit a szobájában. Elsőre semmi érdekeset nem vettem észre, azon kívül, hogy nem a szegények táborát erősíti az biztos. Barna falak, fekete bútorokkal tipikus pasi szoba, bár fiú létére szép rendbe van minden, gondolom van bejáró nője. Egy valami viszont le sokkolt, volt az éjjeli szekrényén egy közös képe Justin-al.
– Jaj Istenem, csak azt ne mondd, hogy megint kifogtam valami maffia tagot. – mormoltam magamba halkan. Ennek utána kéne járnom, gondoltam gyorsan elkészülök és lemegyek, hát ha Zayn elszólja magát valamiről, de eszembe jutott, hogy a tegnapi ruhámat nem vehetem fel, csak úgy bűzlik a pia és a cigi szagtól.
 – Zayn! kölcsön kérhetek tőled egy felsőt? – kiabáltam le neki.
– Persze szolgáld ki magad. - kiabált vissza nekem.
Kivettem tőle egy fekete-fehér kockás inget, gondoltam ez megteszi hazáig, addig se bűzlök. Gyorsan felöltöztem fel vettem tegnapi gatyámat, az inget betűrtem, és hajamat meg csak egy kontyba kötöttem. Az arcomra nézetem és rájöttem, hogy a sminkem teljesen szét kenődött, ezért inkább gyorsan lemostam, majd elindultam lefelé. Zayn a konyha pultnak volt támaszkodva két bögrével a kezébe. Az asztalon meg gyógyszer várt egy pohár narancslével együtt.
Gyorsan be kaptam a gyógyszert, és rá ittam a narancslevet. Intett a fejével, hogy menjünk ki a teraszra, ő ment előre én meg utána. Leültünk két székre, majd oda adta a kávémat és megkínált egy szál cigivel, amit én szívesen elfogadtam.
- És amúgy egyedül laksz egy ekkora házba? – kérdeztem, hát ha így megtudok valamit.
- Ha úgy vesszük, akkor igen, de nem sokat vagyok egyedül, Justin a haverom sokat van nálam vagy én nála. – és kimondta azt, amire ki akartam lyukadni.
- Ja értem. Nekem is van egy Justin nevű ismerősöm egy suliba járunk, a falra mászok tőle, akkora egy tapló, azt hiszi megtud fektetni, szegény elvan eléggé tévedve. – nevettem el magam ironikusan.
- Húha, lehet akkor ugyan arról a személyről beszélünk. Új vagy a városba? – kérdezte tőlem mosolyogva. Na jól van, haladunk csak ki kotyog valami információt amiből többet megtudhatok.
- Igen, most költöztünk ide a bátyámmal. Miért a te haverodnak mi a teljes neve? – kérdeztem mintha semmit nem tudnék.
- Justin Bieber, de biztos ugyan arról a személyről beszélünk, nincs nagyon más nagy képű Justin a sulinkba. – mosolyog rám.
- Miért te is oda jársz? Nem is láttalak még a suliba .- kérdeztem, ez meglepett, mert tényleg nem láttam, és hát hogy is mondjam nem egy 18 éves végzősnek néz ki, ahogy Justin se.
Mit keresnek ezek ennyi idősen az iskola padban úgy, hogy övék a fél város? Itt valami nem stimmel és ezt ki is fogom deríteni.
- Igen én is oda járok csak múltkor nem volt kedvem bemenni .- rántott vállat mintha ez olyan természetes lenne.
- Nem vagy már kicsit idős a középiskolához amúgy? – kérdeztem mosolyogva mintha valami teljesen átlagos kérdést tettem volna fel. Nem akartam, hogy gyanús legyen neki a kérdezősködésem.
- De egy kicsit túl koros vagyok, csak hát buktam egy párszor, elég lázadó tinédzser voltam 17 évesen. – kacsintott rám.
-És te nem vagy idős a sulihoz? Te se nézel ki 18-nak. – néz rám mindent tudóan.
- De, én is idős vagyok nekem sajnos egy évet halasztanom kellett ezért az utolsó évemet most fejezem be. – mondtam neki szemrebbenés nélkül a betanult szöveget.
- Áh értem, és miért halasztottál ha megkérdezhetem? –tette fel a kérdést, de mire válaszolhattam volna megcsörrent a telefonom. Bólintott egyet, hogy nyugodtan vegyem fel.
Rá néztem a kijelzőre és láttam, hogy Rick hív ezért gyorsan fel is vettem.
- Segítened kell, egy óra múlva gyere ide. – ennyit mondott és bontotta is a vonalat.
Zayn kérdő tekintettel nézet rám, a rövid telefon beszélgetés miatt.
- Biztos tévedés volt, nem értettem mit mondanak és rám is nyomták. – mondtam teljesen érthetetlen tekintettel, erre csak bólintott, hogy megértette.
- Nekem viszont mennem kell, mert a bátyámat biztos érdekli, hogy hova tűntem egész éjszakára. – mosolyogtam rá és elmondtam a kis kamu szövegemet, amit ahogy látom elhitt.
- Oké itt a számom hívj, ha unatkozol vagy valami és itt most nem a szexre gondolok, de ha ahhoz is van kedved abba is benne vagyok. – vigyorog rám azzal a bugyi szaggató mosolyával.
- Nálam ez a mosoly nem jön be Malik, de jól van ha nincs más talán felhívlak. – kacsintottam rá játékosan.
- Ohh ez most fájt. – tette kezét a szívére, mint ha vérig sértettem volna , de láttam , hogy csak poénkodik.
- Gondolom- forgattam meg a szemeimet.
 -Na megyek köszi a kávét meg a többit is, az inged meg, majd vissza szolgáltatom. – mosolyogtam rá majd kiléptem az ajtón. Hívtam egy taxit, ami haza vitt, hogy átöltözhessek és lezuhanyozhassak, mivel úgy bűzlök, mint egy rossz alkoholista másnap.
Gyorsan haza értem, a taxit kifizettem, majd bementem a lakásba, Tyler hála az égnek nem volt itthon szóval meg menekültem a kihallgatás elöl, hogy hol voltam és hogy hova megyek. Lefürödtem, fogat mostam és felöltöztem valami nem feltűnő szerelésbe.
 Nem hiszem, hogy Rick-nek a kerti munkába kéne segítenem, biztos valami meló van, amit nem tud másra rá bízni. Elraktam a pisztolyomat, meg két kést, hogy azért biztos, ami biztos.  Miután késznek nyilvánítottam magam elindultam Rick-hez, hogy megtudjam mit is akar pontosan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése