2015. július 29., szerda

16. rész

„Remélem nem ugyan arról a Sam-ről van szó, de erre még ráérek gondolkozni, Ő nagyságától csak 3 órát kaptam és nem tudom, hogy ennyi idő alatt, hogy fogom megbeszélni ezt Tyler-el. Egy élet se lenne elég, hogy megértse a helyzetet, de valahogy csak sikerül...”



A házunk előtt állok és egyszerűen nem visz rá a lélek, hogy benyissak. Nem megy.. egyszerűen nem tudom mit mondjak Tyler-nek. Biztos azt fogja mondani, hogy mondjak nem, mert majd ő megvédi magát, de az egész keleti ellen nem fogja tudni megvédeni magát. Tisztába vagyok vele, hogy jó bérgyilkos volt annak idején, de az em most volt és nem egy egész maffia részleg ellen kellett kiállnia.
Nem hagyhatom, hogy bármi baja essen a szeretteimnek. Az egész utazásba annyi pozitívumot látok, hogy legalább nem a városban leszünk és így száz százalék, hogy elkerüljük a nyugati részt, mivel nem hiszem, hogy Bieber annyira szavatartó ember lenne. Így a biztosabb, ahova meg utazunk nem fog érdekelni kit kell megölnöm, míg a szeretteim biztonságba vannak. Biztos vagyok benne, hogy Justin azért nem mondta el hova megyünk nehogy elmondjam valakinek és untunk jönnének, hogy haza vigyenek engem.. Nem rossz..
Már nyitottam volna be, valami meg akadályoztt ebben, vagyis inkább valaki.
- Meg se vársz? – hallottam meg magam mögött maga az ördög hangját.
- Mit keresel itt azt mondtad kapok 3 órát. – mondtam magam elé meredve, nem volt kedvem a gúnyos mosolyát bámulni.
- Kapsz is, de gondoltam tegyük érdekesebbé a dolgot. – válaszolta, amire meg is fordultam és kérdő tekintettel néztem rá, mivel nem értettem ezzel mire akar kilyukadni.
- Ide hívtam Rick-et is együtt mondjuk el Drágám. – mosolyog rám gúnyosan- Azt fogod mondani, hogy belém szerettél és csatlakozol hozzám ezért el is utazunk. – közli a a hazugságot amit, majd be kell adnom a családomnak.
- Úgy se fogják ezt el hinni.. Én mint a barátnőd?! – nevetek fel, hát ez nem komplett.
- Hát Cicám akkor életed eddigi legjobb alakítását kell elő adnod. – simít végig az arcomon, de ettől a gesztusától nem a kellemes romantikus érzés fog el inkább a hányinger.
- Mi értelme van ennek? Az igazság nem lenne egyszerűbb? – nézek rá elkínzottan, nem akarok hazudni nekik semmi értelme nem lenne.
- Mivel így azt fogják hinni, hogy ez a te döntésed és leszállnak majd rólad, mert amúgy meg biztos vagyok benne, hogy Rick-nek a is Boody Rosa eléggé fontos számára, de ha önszántadból lépsz ki nem tudnak mit csinálni. – darálja le a gondolat menetét, amit be kell látnom nem hülyeség az ő szempontjából.. sajnos..
- Rendben, de ha nem veszik be az nem az én hibám lesz.. – adom meg magam, bár nem nagyon tetszik az ötlet, de így legalább hát ha könnyebb lesz nekik ha azt hiszik boldog vagyok.
Válaszként csak bólint egyett, majd elém áll és kopogás és minden nélkül benyit a házunkba, mintha csak otthon lenne, de ez annyira most nem tud érdekelni. Le kell nyugodnom, hogy Tyler-ék bevegyék a szín játékot. Gondolataimból Justin ránt vissza, szó szerint mivel magához rántott és átkarolta a derekamat, mire én csak ismételten egy kérdő tekintettel ajándékoztam meg.
- Elvileg mi most egy pár vagyunk. – néz rám úgy mintha ez magától értetődő lenne.
- Rendben.. – húzom el a számat és én is át karolom, majd varázsolok magamra egy mű mosolyt.
Mikor beérünk a nappaliba Tyler és Rick már ott várnak minket két külön fotelben ülve mind ketten karba tett kézzel. Látszik rajtuk a feszültség érthető, hisz nem tudják miért rendelte őket ide Justin. Annyi már biztos leeshetett nekik, hogy Bieber rájött a titkomra. Tyler egyből ránk kapta a tekintetét, majd fel is állt a helyéről.
- Bon ez most mondd, hogy nem az aminek látszik! – néz rám bátyám elgyötört tekintettel, amitől úgy érzem nyomban megszakad a szívem. Ilyenkor az embernek egyből az jut az eszébe lehet még se ez volt a legjobb ötlet, de most már nincs vissza út..
- Figyelj nem olyan rossz a helyzet mint gondolnád. – próbálom menteni a menthetőt hát ha elhiszi, hogy tényleg szerelmes vagyok és megbékél.. Talán...
- Mi olyan nem rossz?! Karöltve jössz be a keleti főnökével!! Mi nem olyan rossz ezen?! – kel ki magából teljesen és már tudom, hogy veszett az ügy.
- Kérlek ülj le és had magyarázzam el. – nézek rá kérlelően és elhaló hanggal. Teljesíti is kérésemet és vissza ül a helyére, de tudom, hogy csak azért teszi, hogy lenyugodjon. Rick csak semlegesen néz minket meg sem szólal és talán ez még jobban frusztrál mint Tyler kitörése.  Mi is helyet foglaltunk velük szemben lévő kanapén szorosan egymás mellett, majd Justin kezét rá teszi a combomra, mintha csak ezzel akarna bátorítani, de tudom, hogy ezt csak Tyler-ék miatt csinálja, hogy elhitesse velük a kapcsolatunkat.
- Nem is tudom hol kezdjem.. – veszek egy mély levegőt.
- Talán az elején.. Mióta tart ez az egész? És mióta tudja ez a kis féreg, hogy kivagy?? – köpi a szavakat felém Tyler, amik megmondom őszintén egy tőr szúrás fájdalmával érnek fel. Megszakítottam e fájdalmas gondolatokat és neki kezdtem a színészkedésnek.
- Nem régóta eddig csak kerülgettük egymást, de nem bírtuk sokáig vissza tartani érzelmeinket, így  most itt tartunk. Azt, hogy Bloody Rose vagyok pedig Justin már régóta sejtette, az egész vérdíj dolog a szín játék része volt, hogy megtudja én vagyok e az és hát inkább megmondtam neki. Röviden ennyi.. -  néztem rájuk fel félve, majd Justin-ra pillantottam „szerelmesen”, pedig legszívesebben inkább lehánytam volna.
- És szerinted ez a kis féreg is viszonozza a szerelmedet? Na ne nevettess csak ki akarja használni a tehetséged a szakmában, hogy minden az övé legyen! Bonnie ne legyél már ilyen naiv! – kiabál rám bátyám.
- Figyel Tyler tudom, hogy ő is ugyan úgy szeret és sajnálom, de elmegyek vele és ezt el kell fogadnotok, mivel ez az én döntésem felnőtt ember vagyok. – állok fel a helyemről kihúzva magam, majd utánam fel áll Justin és megfogja a kezemet, majd megszólal.
- Uraim, sajnálom, hogy így történtek a dolgok, de nekünk most már mennünk kell. Drágám kint megvárlak a kocsinál. – közli a fiúkkal majd ad egy csókot a SZÁMRA! na jó erre nem számítottam, de még annyi lelki erőm van a sokk közepette, hogy bólintsak egyet. Ajtó csukódás, majd Tyler egyből kifakad..
- Ezt még is hogy gondoltad?!! – áll fel és kezd felém közeledni, de tudom ,hogy nem fenyegetés képen csak ideges.
- Tyler kérlek érts meg tudom mit csinálok ne aggódj. – lépek elé és két kezembe veszem arcát, majd mélyen a szemébe nézek.
- Bízz bennem mindent úgy csinálok ahogy nekem jó ne aggódj. – mondom neki halkan és nyugtatóan a szavakat. Látom, hogy kezd megenyhülni, de próbálja ez leplezni.
- Szereted? – néz rám meg gyötörten. Szívem a torkomban dobog egyszerű kis szót kéne kimondanom még is olyan nehéz.. de nagy nehezen csak kinyögöm.
- Igen. – nézek mélyen a szemébe.
- Rendben.. ennél többet sajnos nem tudok mit mondani, megállítani úgy sem tudlak..- mondja akadozva a szavakat és látom, hogy most összetört és miattam..
- Mennem kell. – mondom a könnyeimmel küszködve, de nem engedhetek meg magamnak egy cseppet se mert akkor bukás az egész.
- Legalább annyit mondj meg, hogy vissza jössz e még? – néz rám úgy mint egy kis fiú akitől elvették az utolsó szem cukorkáját, amitől megszakad a szívem.
- Vissza. – bólintok mellé még egyet, talán csak azért, hogy magamat is meg győzzem erről.
- Rendben. – válaszol elhaló hangom és tudom, hogy semmi sincs rendben. Magamhoz húzom és jó szorosan megölelem, majd lábujjhegyre állok és egy puszit nyomok az arcára. Elengedem és elkezdek Rick felé közeledni aki még mindig semleges arccal néz engem, majd elé állok és kérlelő tekintettel nézek rá, Egy nagy sóhajtást követve veszi az adást és fel áll én meg egyből nyakába ugrok és jó szorosan megölelgetem. Már engedném el mikor vissza húz magához és belesuttog a fülembe úgy hogy csak én halljam.
- Mondtam, hogy úgy döntesz ahogy akarsz, de engem nem tudsz át verni, ezt a kis szín játékot nem veszem be. – suttogja halkan, majd ad egy utolsó puszit a homlokomra és elenged.
Tyler-nek adok még egy utolsó ölelés és kimegyek az ajtón ahol maga az ördög vár a kocsinak dőlve karba tett kézzel és azzal az undorító vicsorgásával. Megindulok felé és csak azt mondogatom magamnak, hogy ezt csak a szeretteimért teszem...















Ééés meglepi még egy rész!! Nem tudom mi van velem, de mostanában nagyon rám jött az írhatnék.
Remélem ennek ti csak örültök. :) A következő részt nem tudom mikor hozom, de ha így haladok akkor ismételten nem sokára addig is jó olvasást és komizzatok!!! :)
puszii g.

7 megjegyzés:

  1. OMB*.* hát ez fantasztikus lett. Imádtam. Nagyon siess a következővel pls *.*

    VálaszTörlés
  2. juj de jo*.*.* mikor lesz kövi?:)

    VálaszTörlés
  3. mikor jön kövi?:)) egyépként nagyon jo a blogod!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holnap már hozom a kövit köszönöm puszii :)

      Törlés
  4. Szia! :)
    Fantastico volt ez a rész is, csak a helyesírásra figyelj.
    Ez csak egy jó tanács, ne sértődj meg, ok? :)
    És már várom a folytatást! *-*

    puszi: Jazmine ^.^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen nem sértődök meg sőt örülök az építő kritikának is mivel elég figyelmetlen tudok lenni :) :D sietek a kövivel holnap már kint lesz ;) puszii g.

      Törlés