2015. szeptember 2., szerda

Bocsánat kérés!!


Sziasztok!

Nem is tudom hol kezdjem... Nagyon rég hoztam már részt és szégyenlem is magam miatta nagyon.
Most mondhatnám a kifogásaimat, hogy suli kezdés plusz családi okok miatt nem volt semmi időm, de attól még a lényeg ugyan az, hogy nem hoztam új részt az elmúlt másfél hónapban.. DE 
most újult erővel neki álltam a következő résznek amit a holnapi napon fel is fogok tenni! Nem akarok ígérgetni sem, hogy milyen ütemben fogom hozni a részeket, de megpróbálom ütemezni a napjaimat így suli mellett is, hogy azért legyen egy rendszer, hogy mikor lesznek részeket. Remélem még maradt pár olvasóm és akik továbbra is itt maradtak és várták mikor jövök az új résszel azoknak nagyon köszönöm, hogy türelmesen várakoztak és ne haragudjatok még egyszer. Akkor  nem is húzom tovább a holnap este folyamán hozom a következő részt! puszii g.

2 megjegyzés:

  1. Yeppp :)
    Én mindenképp olvasni fogom ^.^

    (Nova vagyok, ez egy közös fiók a barátnőmmel, ő is olvassa a sztorid ;) *-* )

    VálaszTörlés