2015. június 18., csütörtök

12.rész(2.része)

- Ha elmondom akkor megölnek. - néz rám kitágult szemekkel, miközben nyel egyet.
- Hát ha nekem nem mondod el akkor én öllek meg itt és most. - közlöm vele szárazon és kibiztosítom a fegyvert a fejéhez szegezve. Látom, hogy hezitál gondolom nem tudja mit csináljon, de én viszont egyre türelmetlenebb vagyok..
- Na gyerünk nagy fiú mondd el szépen a nevet és hogy mit akar tőlem. Nem vagyok valami jó kedvembe szóval én a helyedbe gyorsan kinyögném.- nézek rá felhúzott szemekkel várakozóan. Nyel egy nagyot majd akadozva, de bólint egyet.
- Bi..bii..bieber. - nyögi ki nagy nehezen. Aztán beugrott, hogy Tyler is próbált figyelmeztetni csak már késő volt.. Viszont a legfontosabb kérdés, hogy mit akar tőlem Bieber, hisz azt akarta csatlakozzak hozzá. Így nincs értelme az egésznek.
- Mit akar tőlem? Miért raboltatott el engem amatőrökkel? - kérdezem összehúzott szemöldökkel.
- Azt mondta ha meglátunk öljünk meg egyből. Vérdíjat tűzött ki a rád az alvilágban. Nekünk csak szerencsénk volt, mert bent vártak az igazi nagy kutyák. Mi meg pont hallottuk a telefon beszélgetésed így tudtuk, hogy te vagy. - hadarta el remegő hangon.
- Szóval holtan akar látni.. hát ez nem volt egy jó döntés részéről. - gondolkoztam el hangosan.
- Most, hogy elmondtam mindent elmehetek? - néz mélyen a szemembe kérlelően.
- Sajnálom Dan, de tudhatnád, hogy egy bérgyilkosnak sosem szabad hinni. - mondom neki fej rázva, majd meghúzom a kibiztosított fegyvert és már csak élettelen teste zuhan előttem a földre egy tátongó lyukkal a homlokán.
Elrakom fegyverem, majd a holttesthez lépek és nyakára rajzolom vörös rúzsommal a megszokott rózsát. Miután késznek nyilvánítottam művemet nagy nehézségek árán betuszkolom a kocsiba a hullát, majd elindulok Bieber háza felé. Adok neki egy kis ajándékot..
Justin szemszöge:
Épp egy megbeszélést tartottam a bandának nálam a terv további részéről, hogy hogyan iktatom ki Rick-et Bloody Rose halála után, ha megtudja, hogy már a holtak táborát erősíti a kis szivecsücske akkor könnyebben átadja nekem a részét, mivel tudom, hogy ember hiányban szenved a nyugati részleg. Azzal is tisztába vagyok, hogy az a ribanc nem állt volna át hozzám csak az időt húzta Rick-nek, de engem nem lehet átverni és nem szeretem ha hülyének néznek így mennie kellett sajnos pedig a hallottak alapján egy igazi ős tehetség lehet, de annyira azért mégse lehet jó, hogy kinyírjon egy csapat bérgyilkost akit rá küldtem. Gondolat menetemet telefonom csengő hangja zavarta meg.
- Mondjad. - vettem fel a telefont.
- Főnök Dez vagyok most kaptam egy fülest miszerint az egyik embered akit ráküldtél Bloody Rose-ra kórházba van. Hasba lőtték és azt mondta még él a lány, de sikerült megsebezni az oldalán egy késsel. Ez is lehet egy ki induló pont a sulis beépülésed során, ha addig túl éli. - hadarja el egy szuszra az újdonsült információt.
- Rendben,ha megtudsz még valamit szólj. - majd ezzel meg is szakítottam a vonalat.
-A francba, hogy ez a picsa mindent túlél! - ordítottam el magam, amire Zayn is felfigyelt.
- Na mi van, mi a baj? - kérdezi felhúzott szemöldökkel.
- Ez a kurva túlélte.. - mondom feszülten barátom szemébe nézve és látom, hogy ő is feszültebb lesz a hír hallatára.
Meg kell öletnem különben keresztbe húzhatja a számításaimat.
Eléggé elmerülhettem a gondolataimban, mert már csak arra eszméltem fel, hogy Zayn szólongat.
- Mondtál valamit? - fordulok felé.
- Igen, hogy akkor mo...- kezdte elkérdését, de telefonom pittyegése megzavarta mondani valójában. Kezemet feltartottam, hogy egy perc és folytathatja. Amire csak egy bólintással jelezte, hogy rendben.
Gyorsan kezembe kaptam telefonomat hát ha Dez írt valami újabb információval kapcsolatban, de sajnos nem így történt...
"Nyisd ki az ajtód. Egy kis ajándék;)"
Ennyi állt az üzenetben, Zayn kérdő tekintettel nézett rám, mire én csak előkaptam pisztolyomat, majd a bejárati ajtó felé kezdtem közeled. Úgy néz ki Zayn is értette a célzást és ő is követett fegyverrel a kezében  miközben intett a banda többi tagjának, hogy most kussoljanak, akik egyből vették az adást és csendben a felálltak a kezükben a fegyverrel felkészülve mindenre.
Lassan kinyitottam az ajtót és a küszöbön fogadott az egyik emberem holtteste egy lyukkal a homlokán a nyakán meg a tipikus vörös rózsa virított, ami így alá támasztotta azt, hogy még él a ribanc.. Telefonom újabb csipogásba kezdett ami jelezte, hogy újabb sms-em érkezett.
" A többi emberedre is ez vár, ha nem veteted le rólam a vérdíjat és a melletted álló szépfiúval kezdem. Szerintem te se gondoltad komolyan, hogy ennyivel eltudsz tenni láb alól.:) puszi BR. ;)"
A torkomon megakadt a levegő. Mi az, hogy a legjobb haveromat fenyegeti?! Ezentúl nem bízom amatőrökre a munkát. A kezembe veszem a dolgokat..
- Mit írt??- kérdezi kíváncsian Zayn.
- Semmi fontosat, de ezentúl a kezembe veszem ennek a picsának a sorsát! - sziszegem idegesen.
- Mi a terved? - néz rám kérdő tekintettel.
- Dez szerint ma megsebesítették az oldalát tehát van rajta egy vágás. Holnapig az nem fog begyógyulni így az osztály kiránduláson ellenőrizhetjük melyik lányon van vágás és ha megvan megölöm ennyi. - vázolom fel a tervet.
- És még is hogy akarsz minden lányt át nézni feltűnés mentesen? - kérdezi hihetetlenséggel.
- Megoldod, ha kell minden csajt levetkőztetünk, hogy lássuk van e rajta vágás. Nem érdekel te, hogy oldod meg, de old meg! Annak a kurvának meg kell döglenie! Nem tudja még kivel kezdett..

4 megjegyzés: