2015. március 17., kedd

Prológus


Hideg van, alig várom már, hogy haza érjek. Most közöltem Rick-el, hogy ott kell hagynom egy időre a maffiát. Rick apám helyett is apám volt, miután a szüleim meghaltak befogadott miniket Tyler-el. A szüleinket megölték, én 12 éves voltam, Tyler 17. Anyám torkát elvágták, Apámat meg egyenesen szemközt lőtték, hát nem volt egy szép látvány erre haza jönni az iskolából. Tudom úgy hangzik mintha éppen csak a reggeli időjárásról beszélnék, de azóta nem vagyok önmagam, bár ki lenne az
miután látta a szüleit saját vérükben feküdni. Tyler-el ezután árvaházba kerültünk félévre, de ez a félév elég volt arra, hogy Tyler teljesen kiforduljon magából. Kezelhetetlen volt, dührohamai voltak, ha olyat mondott neki valaki ami számára nem tetszett, általában ájulásig verte, természetesen velem nem csinálta ezt, de a mi kapcsolatunk is megváltozott, hideg és távolság tartó lett. Aztán jött Rick, tekintélyt parancsoló megjelenése volt. Mikor megérkezett pont az udvaron volt mindenki, engem épp az egyik idősebb fiú piszkált szokásához híven, de Tyler-nek erről nem akartam beszélni, nehogy bajba kerüljön miattam, plusz a fiú mindig megfenyegetett, hogy el ne merjem mondani a bátyámnak, mert rosszul járok. Az nap mikor Rick megérkezett, viszont Tyler észre vette, hogy piszkál az a segg fej, nem kellett több neki már ütötte is ahol érte, Rick persze szem tanúja volt az egésznek. A bunyó után ami nem is volt valami nagy bunyó csak leszedték Tyler-t a félholtra vert gyerekről, majd felvitték a szobájába. A kis "bemutató" tetszett Rick-nek és Tyler-t akarta örökbe fogadni,de Tyler azt mondta nem fog sehova menni nélkülem így Rick kénytelen volt bele egyezni, tehát mindkettőnket örökbe fogadott. Kiderült, hogy nem az a fajta apa figura, sőt egy maffia közepébe csöppentünk bele. Rick elkezdte kiképeztetni Tyler-t, hogy megállhassa a helyét a maffiában, azt mondta ezentúl mi is a maffia családjába tartozunk. Tyler belement azzal a feltétellel,ha engem kihagynak belőle és én normális életet élhetek a körülményekhez képest. Rick elfogadta a bátyám feltételét, bár azzal nem számoltak, hogy én ugyan nem fogok egy kis szerencsétlen, törékeny lány maradni, míg Tyler-t kiképzik. Összebarátkoztam Rick testvérével Nina-val, aki az egyik legképzettebb női bérgyilkos volt a maffia világában, bár már akkoriban kevesebb megbízást fogadott el, miszerint kezd kiöregedni a szakmából. Nagyon  sok kérlelés után belement,hogy titokban kiképezzen, bár ő is úgy gondolta, hogy nagyon fiatal vagyok még,de azzal érveltem, hogy annál jobb leszek évekkel később és hát így is lett, az egyik legjobb vagyok a szakmába azóta eltelt 7 év. Tyler teljesen kiakadt mikor megtudta hogy túl vagyok már egy pár megbízáson, de ő is tisztába volt vele, hogy már nem tud mit csinálni, ha az ember egyszer belekerül nem tud ki jönni belőle, de ő mégis megtalálta a kiskaput és Rick-el megy egyezett, hogy váltani fog. Nem tudja senki se, hogy hogyan jött ez a hirtelen váltás nála, csak annyit tud mindenki, hogy az utolsó megbízásán történt valami ami miatt nem akarja folytatni, így hacker lett a maffiánál. Rick-nek nem igazán tetszett az ötlet, mert így az egyik legjobb emberét veszítette el, de nagy veszekedések árán belement, úgy gondolta csak meg fogja egyszer gondolni magát de ennek már 3 éve, erre most én is  közlöm Rick-el, hogy Tyler besokallt és új életet akar kezdeni, velem együtt. Valahol megértem, én is vágyok már egy kis nyugira, sok volt ez a 7 év és még csak 19 vagyok. Rick teljesen kiakadt, hogy úgy mond szabadságra megyek, nagyon összevesztünk ezért inkább csak leléptem, gondoltam majd lenyugszik és később meglátogatom. Kíváncsi leszek milyen lesz normális életet élni gyilkolás és megbízások nélkül főleg, hogy vissza megyek a gimibe..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése